betta,ikan laga,ikan karing,ikan sekila,cupang

Salam,selamat datang ke blog saya.di sini saya ada iklan betta/ikan laga/ikan karing/ikan sekila untuk dijual serta koleksi peribadi yang saya ada. Jualan secara borong/wholesale juga disediakan. saya harap dapat berkongsi ilmu pengetahuan atau menerima pandangan serta komen-komen dari peminat-peminat betta di seluruh dunia.terima kasih semua.





Tuesday, November 2, 2010

females hm dan hmpk for sale - wholesale-rm10-15

ok ikan-ikan ni kebanyakannya female.saya nak jual dah.kepada sesiapa yang baru nak try jadi breeder boleh ah guna female2 yang murah2 ni.kalau beli yang mahal sekali breed dah mati rugi ah..tp kalu females murah x banyak sgt rugikan.hehe.tq semua for support.


3 comments:

  1. Saya nak bertanya sikit, bagaimana nak dapatkan baka atau nak kenalpasti baka sebab kebanyakan female hampir sama je ekornya walaupun warna yg berlainan.

    ReplyDelete
  2. Seperkara lg bagaimana makanan untuk anak ikan laga ni?

    ReplyDelete
  3. ikan laga btina saye dah bertelur ,,pastu yang female tuh boleh gune buat jantan lain tak???????????????????

    ReplyDelete